Wakacyjne info

Hej :)

Mam kilka spraw.

Po pierwsze, chcę Was strasznie przeprosić, że w poniedziałek nie było posta. Jest on napisany... tylko, że na kartce. Przyznaję się, nienawidzę przepisywać, zwłaszcza swoich rękopisów, na komputer. Od dawna tego nie robiłam. Przeliczyłam się. 

Po drugie, chcę Wam życzyć udanych i bezpiecznych wakacji! Tak, już koniec roku szkolnego! Na pewno nie tylko ja się tak cieszę ;)

Po trzecie i chyba najważniejsze, muszę ogłosić, że w te wakacje posty będą się pojawiać zupełnie nieregularnie. Wyjątkowo mało czasu spędzam w domu. Mam też wiele planów, o których zapewne napiszę na drugim blogu <<tu klik>>. Dlatego chcę Was przeprosić. Myślę, że mi to wybaczycie ;)

Jeszcze raz superowych wakacji,

DR

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl