Opowiadania i sceny bez ładu i składu #35

"UMIERAM"

Umieram, zastanawiając się,
źródło - internet
Gdzie leży najbielszy śnieg.
Już wiem, gdzie jest najgłębsze morze.
Wynurzyć się nikt mi nie pomoże,
Bo to w Twoich oczach tonę.
Mój oddech waży tonę.
Ich obraz wciąż mam w swej pamięci.
I niech śpiewają wszyscy święci,
Bo umieram, wciąż marząc,
Na dachu świata marznąc.
To mój świat znika w ciemnej toni,
W kropli potu na Twej dłoni,
A zarazem się wznosi.
I niech klepsydra głosi,
Że umarłam, pisząc to.
To mych łez i krwi dzieło.
To o pomoc wołanie.
To ostatnie pożegnanie...

Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]

Komentarze

  1. Świetne *.*

    http://rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wiersz, gratuluję talentu literackiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyno, pisz dalej, rób to co kochasz, bo jesteś w tym świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. TYLKO POZAZDROŚCIĆ TALENTU!
    PISZ JAK NAJWIĘCEJ!

    http://blog-happy-girl.blogspot.com/2016/07/friendship-at-distance-przyjazn-na.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne... Kocham wiersze i wszystko co jest lekko depresyjne, a ten wiersz łączy jedno i drugie. Po prostu mega ♥♥
    Mój blog -> Nadzieja daje Ci życie Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje więcej sensu temu, co tu robię.
Dzięki, że jesteś :)

Przeczytaj też...

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl