Our Mirage - Revivor - tłumaczenie PL

Revivor = Rewolucjonista

Tłumaczenie:

Miałem dzieciństwo pełnie miłości
Dorastałem w rodzinie, która obserwowała mnie z góry
Poszedłem do szkoły
Nawiązałem nowe przyjaźnie
Powiedzieli, że przyjaźń jest wieczna

Więc zaczęli gadać i moi przyjaciele wbili mi nóż w plecy
Moja niewinna dusza została zarysowana pierwszy raz
Zacząłem siebie pytać
'Czym na to zasłużyłem?'

Mogłem powiedzieć, że jestem w rozsypce*
Ale zamiast tego zdecydowałem, że nie zasłużyłem na to
A oni wyrwali mi serce z klatki piersiowej
Ale zdecydowałem
I teraz pozwalam Ci usłyszeć mój głos

I spadam do dziury bez dna wypełnionej łzami
Wypłakanymi przez moją zagubioną i roztrzaskaną duszę
Nawet jeśli wiedzieli, że jestem na pieprzonym dnie
To i tak pluli mi w twarz
Życząc sobie, bym utonął

Więc postanowiłem spełnić ich życzenie
Nie mogłem znieść, tego, przez co przechodziłem
Więc wziąłem sznur i zawiązałem go wokół szyi
W wieku 10 lat, to mógł być mój koniec

Mogłem powiedzieć, że jestem w rozsypce*
Ale zamiast tego zdecydowałem, że nie zasłużyłem na to
A oni wyrwali mi serce z klatki piersiowej
Ale zdecydowałem
I teraz pozwalam Ci usłyszeć mój głos

Zacząłem siebie pytać
'Czym na to zasłużyłem?'
To mógł być mój koniec, ale podjąłem właściwą decyzję
I te rany** można zszyć

Wiem, że mógłbym powiedzieć, że całe moje życie to syf,
Ale to przeżycie okazało się być najlepszym ze wszystkich

*I'm a mess - dosłownie 'jestem bałaganem'
**scars - blizny (ale ich raczej się nie zszywa) lub kreski (w tym wypadku pewnie rany po cięciu się)


Oryginalny tekst po angielsku znajduje się w opisie teledysku :)

Komentarze

  1. I'm really enjoying the design and layout of your blog.
    It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come
    here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
    Great work!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje więcej sensu temu, co tu robię.
Dzięki, że jesteś :)

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl