Recenzja #7 - Sherlock Holmes (film)

Podstawowe dane:
źródło - internet

tytuł: Sherlock Holmes
reżyser: Guy Ritchie 
scenarzysta: 

  • Michael Robert Johnson
  • Anthony Peckham
  • Simon Kinberg
  • Lionel Wigram (historia)
  • Arthur Conan Doyle (postacie)
muzyka: Hans Zimmer
czas trwania: 128 minut
główne role: 

  • Robert Downey Jr.
  • Jude Law
  • Rachel McAdams
  • Mark Strong
gatunek: kryminał, przygodówka

Opis fabuły:

Dr. Watson szykuje się do wyprowadzki z narzeczoną, podczas gdy Sherlock zajmuje się sprawą pełną magii. Czy uda mu się powstrzymać pradawne moce przed stworzeniem nowego porządku świata? 

Moja opinia:

Obejrzałam ten film z dwóch względów: nie oglądałam jeszcze żadnego filmu z Robertem Downey Jr. i przerabiałam jedno z opowiadań Arthura Conan Doyle'a na polskim.
Był to bardzo przyjemny seans, choć przez większą część wydawało mi się, że Sherlock nie jest aż tak mądry, jak być powinien. Na szczęście na koniec wszystko wróciło do normy 😉
Klimat filmu bardzo przypadł mi do gustu. Były momenty, gdy nie potrafiłam oderwać się od ekranu, bojąc się, że coś przegapię!
Przykre jest to, że właściwie widz ma problem z samodzielnym dążeniem do rozwiązania zagadki. Dlatego na sam koniec Holmes wydaje się być jeszcze większym geniuszem.

Ocena:

(na 10 gwiazdek)

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl