Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL


Tłumaczenie:

Minęły 24 godziny, potrzebuję więcej godzin z Tobą
Spędziłaś weekend wyrównując warunki, oh
Spędziliśmy późne noce na naprawianiu wszystkiego między nami
Ale teraz wszystko jest dobrze, kochanie
Przeturlaj to drewno, kochanie
I baw się ze mną blisko

Bo dziewczyny jak Ty biegają w koło z facetami jak ja
Zanim zajedzie słońce, wyjdę z tego cało
Potrzebuję dziewczyny jak Ty, yeah yeah
Dziewczyny jak Ty kochają zabawę
I tak, ja też
Tego chcę, gdy to przetrwam,
Potrzebuję dziewczyny jak Ty
Potrzebuję dziewczyny jak Ty, yeah yeah
Potrzebuję dziewczyny jak Ty

Spędziłem ostatnią noc lecąc do Ciebie ostatni raz
Zajmując cały dzień próbowałem dostać się w górę, oh
Spędziliśmy świt naprawiając rzeczy między nami
Ale teraz wszystko jest dobrze, kochanie
Przeturlaj to drewno, kochanie
I baw się ze mną blisko

Bo dziewczyny jak Ty biegają w koło z facetami jak ja
Zanim zajedzie słońce, wyjdę z tego cało
Potrzebuję dziewczyny jak Ty, yeah yeah
Dziewczyny jak Ty kochają zabawę
I tak, ja też
Tego chcę, gdy to przetrwam,
Potrzebuję dziewczyny jak Ty
Potrzebuję dziewczyny jak Ty, yeah yeah
Potrzebuję dziewczyny jak Ty

Może jest 6:45
Może jestem ledwo żywy
Może wzięłaś na siebie moje gówno po raz ostatni
Może wiem, że jestem pijany
Może wiem, że jesteś tą jedyną
Może myślisz, że lepiej, jeśli Ty prowadzisz

Nie tak dawno temu, tańczyłem za dolary
Nie, to będzie naprawdę nieuprzejme, jeśli pozwolę Ci poznać moją mamę
Nie chcesz dziewczyny jak ja, jestem zbyt szalona
Dla każdej innej dziewczyny, którą spotykasz to jest spieprzone
Jestem pewna, że inne dziewczyny były wystarczająco miłe
Ale Ty potrzebujesz kogoś, kto doda temu pikanterii
Więc kogo zawołasz? Cardi, Cardi
Chodź i przyspiesz to jak Harley, Harley
Dlaczego najlepszy owoc jest zawsze zakazanym?
Przychodzę teraz do Ciebie, przekraczając prędkość o 20
Czerwone światło, czerwone światło, stop
Nie bawię się, jeśli to dotyczy mojego serca (przejdźmy przez to)
Naprawdę nie chcę białego konia i karocy
Bardziej myślę o białych Porsche i karatach
Potrzebuję Cię tutaj teraz
Bo za każdym razem, gdy dzwonisz
Gram z tym kociakiem tak jak Ty grasz ze swoją gitarą

Bo dziewczyny jak Ty biegają w koło z facetami jak ja
Zanim zajedzie słońce, wyjdę z tego cało
Potrzebuję dziewczyny jak Ty, yeah yeah
Dziewczyny jak Ty kochają zabawę
I tak, ja też
Tego chcę, gdy to przetrwam,
Potrzebuję dziewczyny jak Ty
Potrzebuję dziewczyny jak Ty, yeah yeah
Potrzebuję dziewczyny jak Ty

Tekst oryginalny zaczerpnięty z filmu - link

Komentarze

  1. Jeśli słowa są eliksirami, zdania zakleciami a wszystko składa się w magię, to tutaj magii nie ma. Nie czepiam się tłumaczenia, ale jak już ktoś tworzy bloga gdzie w nagłówku ma coś o pięknie to wypadałoby, żeby wyrzucane tu teksty były estetyczne. Tymczasem literówki, np. ''słońce zajedzie'' mnie rozbawiło. Tak samo forma żeńska a w następnym zdaniu męska (w sensie ''em'' i ''am''.

    Przyjmij to jako radę, nie hejt. Ale popraw to tłumaczenie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje więcej sensu temu, co tu robię.
Dzięki, że jesteś :)

Przeczytaj też...

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl