Bonus na rozpoczęcie wakacji 2015

Dziś mam przyjemność odpowiedzieć na pytania ułożone przez "Sebę", za co Ci bardzo dziękuję :)

1. Jak wyglądał miniony rok szkolny?
Był pełen wrażeń i nowych doświadczeń. Wiele się dowiedziałam o świecie, który mnie otacza, ale także o samej sobie. Poznałam wielu wspaniałych ludzi, zawarłam nowe przyjaźni i zdobyłam motywację do pisania. Żałuję, że skupiłam się bardziej na egzaminach w szkole muzycznej niż na nauce, co odbiło się lekko na moich wynikach, ale ogółem jestem zadowolona. Zapewne wiele chwil z minionych dziesięciu miesięcy na długo pozostanie w mej pamięci.

2. Gdzie jedziesz na wakacje?
Do Portugalii oraz Hiszpanii. Być może też nad Bałtyk.

3. Co chciałabyś zmienić w następnym roku szkolnym na lepsze w swoim zachowaniu?
Zdecydowanie muszę odbudować pewne relacje, które zniszczyłam swoją arogancją i złośliwością. Muszę też przemóc w sobie wiecznego lenia i wziąć się do roboty. Postaram się nie rządzić i być trochę bardziej koleżeńska :)

4. Masz jakiś plan, grafik dnia na wakacje?
Dwie rzeczy chcę robić codziennie: spać do oporu i jeśli pogoda na to pozwoli iść pobiegać. Chyba tyle.

5. Z jakich przedmiotów wyszłaś najlepiej, a które chcesz poprawić?
Najlepiej mi poszło z polskiego, francuskiego, muzyki i informatyki. Muszę się pociągnąć odrobinnę z angielskiego i WOSu. Wiele pracy czeka mnie historią i techniką.

6. Na czym chcesz się przez te wakacje skupić?
Na znalezieniu czegoś, co zajmie mi wolne dni, jakiegoś hobby. We wtorek oficjalnie skończę muzyczną i od przyszłego roku będę miała wolne popołudnia. Muszę je czymś zapełnić :)

7. Co by należało do Twoich ulubionych zajęć w tym czasie?
Jak w każde wakacje - spanie. Jednak na pewno też spędzanie czasu z Lamą, a także pozostałymi przyjaciółmi. Jak znam życie nie obejdzie się bez kręcenia filmów i robienia głupich rzeczy ;)

8. Jak wyglądały i jak postrzegałaś poprzednie (wszystkie) wakacje? Które z nich były najlepsze?
Nie wszystkie pamiętam, ale wiem, że jedne z pierwszych spędziłam wraz z rodzicami i znajomymi w Tunezji. Jednak nic z nich nie pamiętam, miałam tylko cztery lata. Potem jeździliśmy nad Bałtyk przez dwa lata. Kiedy miałam siedem lat, a moja siostra wybraliśmy się na Majorkę. Pamiętam, że to były bardzo nieudane wakacje. Codziennie padało, a wszyscy (o dziwo prócz mnie) wróciliśmy chorzy. Od czwartej klasy jeździłam z rodzinką (i czasem z psem) w różne regiony Włoch. Zdecydowanie najpiękniejsze były w Toskanii. Nigdy nie zapomnę pięknego krajobrazu, przepysznych serów i miodu. Byłam wraz z mamą i siostrą na lekcji gotowania. Potem próbowałyśmy zrobionych przez siebie dań. Zdecydowanie najlepsze były gnocchi :) Dopiero w tym roku zdecydowaliśmy się na odmianę.

9. Czy kolejne rozdziały 'Dwóch Dusz' będą się tyczyć Twoich przeżyć wakacyjnych? Jeśli tak, to kogo wcielisz w Sebę? 
Nie, będą się toczyć własnym życiem. Być może pojawi się nawiązanie do jakichś moich wakacyjnych przeżyć, ale będzie to jedynie niezbyt ważny motyw. Zastanawiam się jednak nad wakacyjną serią opowieści, jednak to tylko na razie luźny pomysł, nie plany.

10. Planujesz wakacje razem spędzone z Lamą, innymi (np. 'Sebą', postaciami z powieści)?
Planuję się z nimi spotykać, jak wcześniej wspomniałam. Jednak nie sądzę by zdarzył się jakiś dłuższy wypad gdzieś daleko. Zapewne z częścią z nic spotkam się w dniu moich urodzin :) Na pewno ich nie zabraknie przez te wakacje.



Diamentowa Róża
Pozdrawiam :)

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl