Dwie Dusze #33

"NASZA RZECZYWISTOŚĆ"
Szybko wysunęłam się zza komody i ujrzałam Florindę celującą swoją różdżką w Sebę, który leżał na ziemi i zwijał się z bólu. Czarownica już podnosiła rękę, by wymierzyć kolejnym zaklęciem bolesny cios. Jednak byłam szybsza. Cisnęłam w nią pomarańczowym kryształem. Myślałam, że co najwyżej odwróci to jej uwagę. Jednak syknęła cicho. Najwyraźniej to ją zabolało. Odwróciła się w moją stronę z podniesioną ręką. Patrzyłyśmy się chwilę sobie w oczy. Tuż za nią Seba wstał i pokazał mi kolejny kryształek tuż obok nogi wiedźmy. Zrozumiałam, co ma na myśli, ale nie potrafiłam wymyślić jak przechwycić pomarańczowy drobiazg.
- Czemu to robisz? – spytałam, by zyskać na czasie.
- A co cię to obchodzi?! I tak zaraz zginiesz! – syknęła.
- Wolałabym umrzeć, wiedząc czemu umarłam – odparłam, rozpaczliwie szukając w głowie planu.
- Jesteś niebezpieczna, skoro odkryłaś Różowy Las. Niewielu ludzi tu zagląda. Rzadko zdarza się, by ktoś potrafił przejść przez Mur Rzeczywistości, rozumiesz?!
- Czym jest Mur Rzeczywistości? – spytałam. Czułam, że już wiem, co muszę zrobić.
- Murem, który oddziela rzeczywistość ludzką od rzeczywistości magicznej.
- A rzeczywistość magiczna to nie jest po prostu twór wyobraźni? Jakichś chorych ludzi? – zaczynałam się bać.
- Jak śmiesz tak mówić?! – wycelowała we mnie różdżkę. – Myślisz, że jak jesteś człowiekiem, to tylko twój świat się liczy? Uznajesz, że nie ma innych? Mylisz się. Prócz twojego świata istnieje jeszcze wiele wiele innych i to często piękniejszych od twojego. Są nawet takie, w których nie ma smutku, cierpienia, zła i wojen. Zaś w twoim jest pełno okrucieństwa i żalu! I nadal go tak uwielbiasz?! Nie rozumiesz, że przechodząc przez Mur naruszyłaś równowagę światów?! – zaczęła płakać. Opuściła różdżkę.
- Czemu płaczesz? – szepnęłam cicho.
- Bo ja tak bardzo chciałabym też przejść przez Mur, ale nie mogę – załkała.
- Czemu?

- Tylko osoby, które chcą zrobić coś dla swojego świata, mają odwagę i motywację, mogą przez niego przejść… ja tak nie umiem… - spuściła głowę. W tym momencie moje plany wydały mi się idiotyczne. Chciałam sprawić jej ból… jak ja mogłam…? – Dlatego muszę cię zabić!
Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]
------------------------------------------------
Tym razem trochę więcej monologów i wyżaleń. 
To prawda, że istnieje wiele światów. Każdy z nas ma taki jeden, tylko swój. Taki w którym decyduje o wszystkim. Czasem jest tam różowo, a innym razem szaro. Niekiedy wystarczy jedna osoba, by go wywrócić do góry nogami. To właśnie w swoim świecie spełniamy marzenia, żyjemy i czujemy. To właśnie w nim jesteśmy sobą, nikim innym. Rzeczywistość jest tylko połączeniem wszystkich naszych światów. To my wszyscy razem ją tworzymy.
Pozdrawiam :)

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl