Sen #6

'ISKRZĄCA ATMOSFERA'
Zza komputera prysnęły iskry i to prosto w moją twarz. Szybko się odsunęłam, zasłaniając buzię. Przez przypadek wpadłam na Sebę, który akurat wstał. Chwycił mnie i trzymał w dość dziwnej pozycji. Lewą ręką chwycił mnie w talii z mojej prawej strony, a prawą za mój nadgarstek ręki, którą się zakrywałam. Po krótkiej chwili zaczął ściągać ją w dół. Poczułam jak się trzęsie, a po chwili zobaczyłam snop iskier unoszący się zza komputera. Prawie sięgał sufitu i rósł na wysokość oraz szerokość z każdą sekundą. Patrzyłam na niego. Czułam jak grzeje moją skórę. Jednak czułam się dziwnie bezpiecznie, póki nie zauważyłam czegoś wśród złotawych iskier. Aż krzyknęłam i mocniej wtuliłam się w Sebę. Zaczęłam głęboko oddychać. Snop zaczął się zmniejszać.
- Co się stało? – spytał zaniepokojony.
- Nic nie wiem. Spojrzałam za komputer i… sam widziałeś – odpowiedziałam przerywanym, zmęczonym głosem.
- Nie o to mi chodzi. Czemu się przestraszyłaś?
- Coś zobaczyłam. Jakby twarz…
Dopiero teraz zauważyliśmy, że stoimy w dość jednoznacznej pozycji. Zacisnęłam wargi i wyplątałam się z jego objęć. Oparłam się o ławkę. Nadal ciężko mi było oddychać. Iskry już zniknęły. Po pomieszczeniu rozchodził się zapach przepalonych kabli. Seba przycupnął na krześle i schował twarz w dłoniach.
         Nagle do sali wbiegli Kame, Lena, Laura oraz Alfa i Omega.
- Coś się stało? Wszystko w porządku? – spytała Lena.
- Nic, tylko zaatakowały nas iskry – odpowiedział cicho Seba i wskazał kciukiem za komputer, gdzie zaraz byli Alfa i Kame.
- Jak to się mogło stać? – spytał ze zdziwieniem Janek.
- Nie mam pojęcia i nie chcę wiedzieć – wtrąciłam się.
- Chodźmy na dół. Tutaj się jedynie zacadzimy – ruszyła ku drzwiom Laura.

Miała rację. Wstałam i wyszłam razem ze wszystkimi na korytarz. W głowie mi szumiało. Popatrzyłam na Sebę. Był blady jak ściana. Pewnie wyglądałam jeszcze gorzej. Nagle przed moimi oczami pojawiła się twarz, którą widziałam w sali do informatyki i zapadła ciemność…  
Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]
---------------------------------------------------------------------------------
Tym razem coś dla Uli i Nikoli, czyli bliźniaczkom z wielkimi marzeniami. Życzę udanej przerwy świątecznej wszystkim uczniom. Pozdrawiam :)

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl