Bonus Na Nowy Rok Szkolny


Hejka, moi Mili :)


Nadszedł rok szkolny. Część z nas ma darmowe podręczniki, tak jak moja siostra. Ja niestety jestem ostatnim roczkiem, który to ominie. Ale wracając do mojej młodszej (bo małą ją nazwać nie mogę) dostała w tym roku małą wyprawkę z Akademii Przyszłości. Wśród kilku rzeczy (czytać trzy zeszyty i to, o czym zaraz napiszę) znalazł się Indeks Sukcesów.


Zaraz zapytacie mnie, co to. Otóż jest to zeszyt. Tak, zwykły i zarazem niezwykły zeszyt. Na każdej stronie znajdują się trzy pozycje: Sukces, data/dzień i podpis. Za każdym razem, gdy odniesie mały lub duży Sukces, wpisujecie go w odpowiednim miejscu, potem dopisujecie resztę. 
Myślę, że zrobienie sobie czegoś takiego na ten rok szkolny to dobry pomysł. Pod koniec roku zobaczycie ile sukcesów odnieśliście i będzie to miła pamiątka :)

To, co? Do pracy!
Wykonanie Indeksu Sukcesów jest banalne. Wystarczy Wam zeszyt i coś, czym lubicie pisać. 


Na każdej stronie piszecie trzy pozycje, które wyżej wymieniłam.












Potem za każdym razem, gdy osiągniecie jakiś Sukces, wpisujecie go. 






I to tyle :)
Udanego roku szkolnego, poznania fajnych ludzi i super ocen :)
Pozdrawiam :)

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl