Dwie Dusze #23

'TRZY'
Naszym oczom ukazały się trzy przedmioty: stara oprawiona skórą księga, srebrny nożyk z rączką przyozdobioną przeźroczystym kamieniem i też srebrny zegarek na łańcuszku. Był zamykany na klapnę. Na niej zaś ktoś coś wygrawerował, jednak w niezrozumiałym dla mnie języku. Seba sięgnął po wolumin. Spróbował go otworzyć, ale niestety się nie udało. Kartki jakby się zlepiły.
- Co za głupia książka – powiedział i rzucił nią o ścianę.
Wzięłam ją do ręki i…otworzyłam.
- Wow… - szepnął. – Może to działa tylko na twój dotyk?
- Nie wiem. Naprawdę nie mam pojęcia – otworzyłam księgę na pierwszej stronie. Jednak była pusta. – Nic tu nie rozumiem…
- A może…? – myślał na głos Seba. Dotknął mojej dłoni i położył ją wraz ze swoją na stronie. Po chwili zaczęła ona parzyć. Chciałam wyswobodzić rękę, ale nie wiem czemu, nie mogłam. Starałam się nie ukazywać bólu. W końcu był tu Seba. Odczekaliśmy chwilkę i na stronie ukazała twarz. Oboje nachyliliśmy się nad nią.
- Co się tak gapicie?! W życiu twarzy w książce nie widzieliście?! – nagle krzyknęła twarz.
- Y… ja… ja… nie…? – wydukał Seba.
- Ja tak – uśmiechnęłam się.
- Gdzie? – niedowierzał.
- Nie oglądałeś Pottera – nie wiesz.
- To się nie liczy! – oburzył się Seba.
- Liczy! – odpowiedziałam.
- Nie!
- Liczy się!
- Nie!
- I tak, i nie, dobrze?! – zawrzeszczała książka.

Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Robi się coraz dziwniej... Książka, zegarek, nożyk... Do czego one się przydadzą?
Ten post dedykuję wszystkim Wam, wszystkim, którzy tu zajrzeli i są zainteresowani historią Hany i Seby. Bardzo Wam dziękuję, że jesteście :) Jesteście najlepsi.
Dziękuję również Mrocznej Lady Evil Terror. To właśnie dla niej dziś pojawia się post :)
Pozdrawiam :) 

Komentarze

  1. Na początek: Bardzo dziękuję :3 Czuję się bardzo wyróżniona xD a co do rozdziału, no kurczę, co raz ciekawsze rozdziały. Co do tych rzeczy to mam pewne podejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje więcej sensu temu, co tu robię.
Dzięki, że jesteś :)

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl