Dwie Dusze #51

"RODZAJE CZARODZIEJÓW"
- Hana? – usłyszałam nad sobą cichy szept. Zachłysnęłam się powietrzem i otworzyłam oczy. Leżałam na stole, a nade mną była to złota kopuła. Teraz była na niej pegaz i nimfy.
- Ale to piękne – powiedziałam do siebie.
- Teraz coś widzisz? – zapytał chyba zadowolony Tis.
- Tak, pegaza i nimfy. Jedna go głaska, druga karmi jabłkiem, a trzecia stoi obrażona tyłem do reszty.
- Co proszę? – zapiał.
- Mówię, co widzę – odparłam.
- Jedna jest obrażona?!
- Tak? I ma skrzyżowane ramiona – nie rozumiałam Tisa. – Co w tym dziwnego?
- Usiądź i słuchaj – kazał, a ja usiadłam. – Robiłem ci test na „rodzaj czarodzieja”. Wyróżnia się kilka. Zaczyna się od kamienia, potem sprawdza się siłę twojej mocy, następnie jak twoje ciało zareaguje na napar ze smoczej krwi i na koniec, co widzisz. Wybór kamienia świadczy o twojej pewności siebie, ewentualnej flustracji  i poziomie ciekawości. To jest proste. Czas jaki wybierasz klejnot mówi, czy jesteś pewna swoich decyzji i czy wolisz się zastanowić i przejrzeć wszystkie opcje, czy wolisz tak zwany „spontan”. To jak szybko podniesiesz się do góry, mówi o poziomie twojej mocy. A to, co widzisz na kopule, o twoim wewnętrznym „ja”. Wywar ze smoczej krwi podaje się zazwyczaj, gdy ma się wątpliwości, co do tego, kim jesteś. W twoim wypadku miałem ogromne.
- I kim jestem? Co już wiesz? – zaciekawiłam się.
- To tak. Masz ogromną moc, ale nie jesteś na tyle pewna siebie, by nią dobrze władać. Jesteś również niespójna, sentymentalna i przywiązana do swojej rzeczywistości. Nie umiem do końca określić twojego typu.
- A jakie są?
- Pug, czyli walczący o dobro, waleczny, pewny siebie, czarodziej-kameleon. Domi, czyli czarodziej leczący rany, specjalizujący się w czarach domowych, musi być przywiązany do swojego miejsca i gotowy na monotonne życie. For, czyli nauczyciel, jest cierpliwy i przykuty do jednego miejsca. Mag, czyli po prostu czarodziej, nie ma specjalizacji – uśmiechnął się.
- Czyli będę magiem? – popatrzyłam na niego przymrużonymi oczyma.

- Nie.
Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]
---------------------------------------------
Jak myślicie, kim będzie Hana?
Pozdrawiam :)

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl