Stateside - The Way We Were - tłumaczenie PL

The Way We Were = Sposób, w jaki byliśmy

Tłumaczenie:

Zostawiłam siebie w tym miejscu 
Bałam się w tamte dni
Kiedy walczyłam z samą sobą
Upadam, nie wznoszę się, zużyłeś mnie całą

Zawsze używasz wielkich słów, by się usprawiedliwić
Byłam w rozsypce
Potrzebuję Cię tutaj przy mnie
Ale Ty wciąż zostawiasz mnie tutaj, samą
Nie próbuję zaczynać wojny
Nie tej jedynej, której szukasz
Strasznie ciężko jest mi pozwolić Ci odejść

Walczyłabym dla Ciebie
Nawet jeśli mnie opuszczasz 
Walczyłabym dla Ciebie
Jestem zostawiona sama i z pustymi rękami

Wreszcie zrozumiesz dlaczego burza, rozdzierająca świat na części
Ich imiona są po tych, którzy skradli Twoje serce
Szukam czegoś, w czym utopię moje zęby
Nigdy nie wygrywam

W kółko i kółko

Walczyłabym dla Ciebie
Nawet jeśli mnie opuszczasz 
Walczyłabym dla Ciebie
Jestem zostawiona sama i z pustymi rękami
Nie umiem wytrzymać tego, że nie umiem przeniknąć Twojego umysłu
Kiedy jesteś powodem, dla którego straciłam swój
Walczyłabym dla Ciebie

I teraz rozpadamy się
Nie, nie możemy się poddać

Walczyłabym dla Ciebie

Oryginalny tekst: 

I left myself in this place
Oh, how I’ve been dreading these days
Where I battle myself
You’ve always made me feel this way
I’m falling, not flying, you used me all up

You always use the big world as an excuse
I’ve been tearing things apart
I need you here with me
But you’re still leaving me here, alone

I’m not trying to start a war
Not the one that you’re looking for
It’s so hard for me to let you go

I’d fight for you
Even if it leaves me stranded
I’d fight for you
I’m left alone and empty handed

Eventually you’ll understand why storms that tear the world apart
Their names are after those who stole your heart
I was looking for something to sink my teeth into
I never win

Over and over again

I’d fight for you
Even if it leaves me stranded
I’d fight for you
I’m left alone and empty handed
Can’t stand that I don’t cross your mind
When you’re the reason I lost mine
I’d fight for you

And now we’re falling apart
No we can’t give it up

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl