Sen #10

'GENERAŁ'
Po chwili wszyscy rzucili się do kartki zawieszonej przy drzwiach przez Lenę. Ja w tym czasie dostałam talerz z obiadem, czyli kotlet i trzy niewielkie ziemniaki. I tak byłam zadowolona. Miałam nadzieję, że dziewczyny będą sobie radziły w kuchni.
- Skąd ty masz takie dobre pomysły? – spytała nagle Laura siadając naprzeciwko mnie.
- Nie wiem. One przychodzą tak nagle – odpowiedziałam, przełykając ziemniaka. – Nie mam nawet za bardzo nad nimi kontroli. W ogóle nie wiem skąd się biorą.
- Aha – wzruszyła ramionami.
Wstała, a po chwili przede mną pojawiła się lista. Popatrzyłam na nią i uśmiechnęłam się w myślach. Szczerze, nie wiem czemu. Wzięłam od Kame piórnik i zaczęłam robić plan.
* * *
         Zagwizdałam. Wszystkie oczy zwróciły się ku mnie. Stałam na stole w stołówce.
- Dobra. Osoby, które wyczytam stają przede mną – zaczęłam. – Rika, Netka, Arek, Alfa i Omega – wystąpili do przodu. – Jesteście pierwszą grupą i idziecie do waszych domów na dwie godziny. Macie numer telefonu do sekretariatu? – pokręcili głowami, więc podałam im go. – Kto ma telefon?
- Alfa – odpowiedział Omega.
Stanęli pod ścianą.
- Druga grupa to: Lilia, Daria, Milena, Misiek, Bigos i Radek. Weźcie numer od Alfy. Też macie dwie godziny. Kto ma telefon?
- Lilia – odpowiedzieli chórem.
Stanęli koło Janka, by wziąć numer telefonu. Później rozdzielałam wszystkich na kolejne grupy. I w końcu zostałam ja, Lola, Celina, Mati, Artur i Kleofas.
- Do centrali idą Mati, Lola i Celina. Artur, masz pilnować wejścia. W tym czasie ja, Kleofas oraz grupy, które będą na miejscu szykują sale. Są jakieś  pytania? – spytałam na koniec. Nastała cisza. – No to… jest równo czwarta. Grupy pierwsza, druga i trzecia idą. Ja i grupa czwarta idziemy i piąta idziemy porządkować sale i wymyślimy, w której co będzie. Grupa szósta wraz z Kleofasem myślą, jak zrobić w szkole prowizoryczne wanny lub prysznice.

- Zrozumiano – odpowiedzieli wszyscy i zaczęli się tłoczyć do wyjść. 
Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]
-------------------------------------------------------------
Tym razem trochę krócej, ale jednak. Dużo imion, prawda? Sama się w nich czasami gubię. 
Teraz krótka informacja: w najbliższym tygodniu mogą się nie pojawiać posty, ponieważ mam popis fortepianowy i egzamin z klarnetu. Przepraszam, ale raczej nie znajdę czasu.
Pozdrawiam i proszę o trzymanie kciuków :)

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl