Dwie Dusze #34

"GENIALNY POMYSŁ"
Florinda podniosła różdżkę. Otworzyła usta, by wypowiedzieć jakąś formułkę czaru. A ja nie mogłam się ruszyć. Byłam  sparaliżowana ze strachu. W mojej głowie myśli biegły zbyt szybko. Było ich więcej i więcej. Jednak nie mogłam ich pozbierać w całość. Byłam pewna, że zaraz nastąpi to, o czym często myślę, ale też się tego boję. "Odejdę w stronę światła" i już nigdy nie powrócę. Nigdy nie spojrzę na Sebę i nigdy nie będę musiała się tłumaczyć mamie. Właśnie. Może ona też tam jest? 
    Nagle Seba chwycił Królową za łokieć. Ta przerwała formułkę. Obróciła się do niego i uderzyła go otwartą dłonią w ucho. Sebastian lekko się zachwiał, ale nie poluźnił uścisku. Wręcz przeciwnie - mocniej zacisnął palce, tak, że pobielały mu kłykcie. Florinda cicho syknęła i spróbowała się wyrwać, bez skutku. Za to mój przyjaciel wyrwał jej różdżkę. Wówczas czarownica nadepnęła mu obcasem na stopę. Seba wydał z siebie ciche "ałć" i upuścił magiczny przyrząd. Ta poturlała się kawałek w moją stronę. Wszyscy rzuciliśmy się po nią. Jednak byłam najszybsza. Chwyciłam ją tuż przed wiedźmą, która zdążyła jedynie przejechać mi szponami po wierzchu dłoni. Odbiegłam kilka kroków. Sebastian i Florinda leżeli na podłodze. 
- Na co ci ona, dziewczyno? - spytała przez zęby. - I tak nie umiesz jej używać. 
    Miała rację. Nie znałam zaklęć. Miałam zamęt w głowie. Co mam zrobić z różdżką? Złamać ją? To było bez sensu. A może spróbować ją zaszantażować? Na jakich warunkach? To też jest bezcelowe. Gdy tylko dostanie narzędzie, na pewno go użyje. Może wystarczy powiedzieć "abraca dabra" i życzenie się spełni? Pewnie długo bym myślała, gdyby w zasięgu mojego wzroku nie pojawił się wazon z różami. Już wiedziałam, co zrobię.
Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]
---------------------------------------
Jak Wam mijają wakacje? Powiem Wam, że napisanie tego posta kosztowało mnie wiele pracy. Nienawidzę pisać na tablecie, a niestety tylko taki sprzęt mam na wakacjach. Ale spokojnie, już 15 lipca powinien się pojawić dłuższy post, napisany na komputerze :)
Udanych wakacji,
Pozdrawiam :)

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl