Dwie Dusze #56

"NOWY MAKIJAŻ"
Otworzyłem powoli oczy. Jednak wszędzie było czarno. Nie czułem się obolały lub ranny. Podniosłem się na łokciach. Znałem to miejsce. Byłem w nim tylko raz. Znów lewitowałem we mgle.
- Hana? – krzyknąłem w ciemność, a moje echo odbijało się po niewidocznych ścianach. – Andreaaaa?!
         Wstałem i zacząłem rozglądać się dokoła. Ciągle nawoływałem.
- Jesteś, Sebo – usłyszałem za swoimi plecami. Odwróciłem się. Andrea stała w swojej sfatygowanej sukni. Tym razem wyglądała inaczej. Na jej twarzy, która tak dobrze mi się kojarzyła, znalazł się przerażający makijaż. Coś w rodzaju czarnych łez zastygło na niej. Same oczy również pomalowała na czarno, niczym upiór.
- Po co tu jestem? Gdzie Hana? – pytałem coraz bardziej przerażony. Uśmiechnęła się.
- Śpi. Ma tak słodki sen po ciężkim dniu… miło jest śnić o płatkach róż na jeziorze, nieprawdaż? – podeszła bliżej mnie.
- Nie wiem, nigdy nie miałem takich snów – odpowiedziałem zgodnie z prawdą.
- Mamy czas, by porozmawiać – uśmiechnęła się jeszcze szerzej.
- O czym? – nie odwzajemniałem gestu.
- O czym? O wszystkim! – zakręciła się, a dookoła pojawił się las. – Możemy rozmawiać o pogodzie, snach, uczuciach, książkach lub jedzeniu. Możemy rozprawiać o sensie życia, kapuście i kolorach. O wszystkim! – upadła, chyba zakręciło jej się w głowie. Podniosła się i wskazała miejsce obok siebie. Usiadłem na trawie. – Pamiętaj, zawsze możemy rozmawiać o wszystkim.
- Będę pamiętał – uśmiechnąłem się.
         Położyliśmy się na trawie i pokazywaliśmy sobie chmury. Jedne przypominały zwierzęta, a inne ludzi. Najpiękniejsza w kształcie statku.
         Znów zrobiło się ciemno…
Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl