Dwie Dusze #26

'ŻYCIE TO NIE FILM'
- Ja tam nie wrócę… Nigdy…
- Ale… czemu…?
- Coś mi mówi, że nie mogę tam wrócić… - spojrzałam na szkołę i nagle poczułam ukłucie w miejscu, gdzie znajdowało się serce. Zapadła cisza. Popatrzyłam w jego niebieskie oczy. I właśnie w tej chwili zrozumiałam, że powinnam iść, i że jedyną rzeczą, jaka mnie jeszcze trzyma w tym miejscu jest Seba. Nie mogłam iść bez niego. Po prostu nie potrafiłam. Znów to dziwne ukłucie. Ściągnęłam plecak i wyciągnęłam Księgę. Zaczęłam kartkować.
- Co robisz? – spytał nagle.
Nic nie odpowiedziałam. Dalej szukałam. Znienacka Księga sama otworzyła się na drugiej stronie, gdzie znajdowała się pierwsza wiadomość od Andrei, czyli… mapa i krótki podpis „To czego wam potrzeba, to Rubin Chaosu”.
- Musimy ruszyć w podróż. Już dziś – rzekłam, patrząc zimnym wzrokiem prosto w oczy Seby.
- Dobrze… Rozumiem, że idę z tobą? – uśmiechnął się.
- Jakby mogło być inaczej? – odwzajemniłam tym samym.
- Idę się spakować i powiedzieć reszcie, że idziemy.
- Ale… - chwyciłam go za nadgarstek. – Nie mów im o Andrei. Możesz powiedzieć, że znaleźliśmy mapę i tyle. Coś wykmiń.
- Dobrze, ale ty masz iść po coś do jedzenia, zapałki i tak dalej, okej? – popatrzył na mnie poważnie.
- Okej…
- No, to super.
Śnieg wyglądał tak smutno przy tej scenie. Zupełnie nie  pasował. Powinno nagle wyjść zza chmur słońce, choć była dwudziesta (tak zazwyczaj jest w filmach – gdy jest źle, jest ciemno i strasznie, a gdy dzieje się coś dobrego, robi się jasno i przyjemnie).
Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]
------------------------------------------
Jak widzicie, coś zaczyna się dziać. Może wreszcie Hana i Seba dojdą do wniosku, że chcą być razem, gdy będą sami ;)
Czy również zauważyliście to w filmach? Mnie to naszło, oglądając ostatnie piętnaście minut (nie liczę napisów końcowych) filmu "Hobbit: Niezwykła Podróż". Z resztą serdecznie polecam film, jak również książkę. 
Pozdrawiam :) 

Komentarze

  1. A już myślałam, ze się pocałują! xD I znowu tajemnica... Rubin Chaosu...Nie wiem, czemu, ale bardzo kojarzy mi się to z Trylogią Czasu. A mówiąc ogólnie o rozdziale: świetny ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje więcej sensu temu, co tu robię.
Dzięki, że jesteś :)

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl