Liebster Blog Award

Hej, moi Mili :)

Dziś coś, czego jeszcze u mnie nie było, czyli Liebster Blog Award (jak pewnie widzicie po nazwie). Zostałam nominowana przez Pasję, za co bardzo jej dziękuję :)
Nie ukrywam szoku, bo nigdy się nie spodziewałam, że mnie też kopnie ten zaszczyt. 

Dobra, ale o co w tym chodzi?
Każdy nominowany bloger ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań, zadanych przez blogera, który go nominował oraz nominować kolejne 11 blogerów i zadać im 11 pytań. Nie wolno nominować osoby, która Cię nominowała, a osoby, które się nominuje, należy zawiadomić. Jest to taki rodzaj nagrody od innego blogera za "dobrze wykonaną pracę" :)
Mam nadzieję, że w miarę okej to wytłumaczyłam. 

To co? Lecimy z pytaniami:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Tak na prawdę miał to być prezent urodzinowy dla Lamy. Nie wiedziałyśmy, co chcemy na nim opublikować, a ja akurat pisałam "Opowieść Mirty Fenix", więc wrzuciłyśmy jednego posta. Dalej się już potoczyło :)

2. Jaka książka jest Twoją ulubioną?
Chyba nie mam jednej konkretnej. Lubię sporo książek, np. "Harry Potter i Więzień Azkabanu", "Pan Samochodzik i Człowiek z UFO", " Hobbit", "Saga Ognia i Wody: Wielki Błękit", "Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa", "Niezgodna" i jeszcze co najmniej kilka :) Ale chyba moją najulubieńszą będzie "Hobbit", ale głowy nie dam.

3. Czy uważasz się za osobę szczęśliwą? Dlaczego?
Trudne pytanie... nie wiem. Chyba jestem w miarę szczęśliwą osobą. Jestem sobą. Mam przyjaciół, w miarę dobre oceny, bloga, pasję, wyobraźnię, swój własny świat i marzenia. To ostatnie jest chyba najważniejsze. Co prawda, życie dość boleśnie chce mnie odwieźć od jednego z nich i jest trochę ciężko, ale damy radę, prawda?

4. Jaka jest Twoja pasja?
Zdecydowanie pisanie i muzyka. Tego pierwszego nie muszę tłumaczyć, a jeśli chodzi o muzykę, to gram na klarnecie i jakoś sobie poradzę na fortepianie. Interesuję się też snami i żużlem.

5. Masz najlepszego przyjaciela?
Chyba tak, ale raczej przyjaciółkę, a nawet dwie ;) Przyjaciela też mam.

6. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
I tu się pojawia problem... Mogę wybrać więcej niż jeden? Na pewno matematyka, polski, chemia, francuski i w-f.

7. Co myślisz o samobójcach?
To zabrzmi absurdalnie, ale na prawdę ich podziwiam. Sama nie miałabym odwagi do tego, by odebrać sobie tak cenny dar jak życie. Są odważni i moją silną wolę. Moim zdaniem, gdyby ktoś pokazał im, że na świecie będzie bez nich nudno i smutno, uzmysłowił im to, byliby jednymi z najodważniejszych ludzi na Ziemi. Oni po prostu mają problem ze zbyt silnymi emocjami. Wystarczyłaby wyciągnięta ręka od właściwej osoby, ciepła herbata i możliwość wyżalenia się, a na pewno by sobie poradzili.
Ale do samobójstwa nie namawiam, w żadnym razie!!!

8. Co najbardziej chciałabyś osiągnąć w życiu?
To płytkie, ale... sławę. Chcę zrobić coś wielkiego, dzięki czemu zapamiętają mnie ludzie nie tylko z mojej rodziny, ale na całym świecie. Najbardziej boję się zostać "tylko kolejnym numerem PESEL".

9. Czym według Ciebie jest sens życia?
Coraz trudniejsze te pytania! Chyba tym, by każdego wieczora kłaść się spać i zastanawiać, co przyniesie jutro :)

10. Jaka bajka z dzieciństwa była Twoją ulubioną?
Kubuś Puchatek. Kochałam tę bajkę. Mogłam też w kółko oglądać Pytalskich i Było Sobie Życie :)

11. Jakie miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić?
Nie mam zielonego pojęcia. Na pewno chciałabym kiedyś jeszcze raz pojechać do Londynu. A z nowych miejsc... chyba Nową Zelandię albo Malediwy.

To tyle z odpowiedzi. Pora na nominacje :) Przepraszam, że nie jest to pełna liczba, ale chciałam nominować tylko te blogi, które czytam :)

a
a
a
a

Pytania:

1. Jaka jest Twoja ulubiona roślina?
2. Masz jakąś szczęśliwą liczbę? Jeśli tak, to jaką i dlaczego?
3. Ulubiona pora roku?
4. Ulubione powiedzonko/przysłowie?
5. Czym dla Ciebie jest deszcz?
6. Najpyszniejsza rzecz jaką kiedykolwiek zjadłaś/łeś?
7. Masz jakiś ulubiony znaczek, np. runę, pacyfkę lub jing-jang? Jeśli tak, to jaki?
8. Co zazwyczaj jesz na śniadanie?
9. Ulubiony bohater z książki/filmu/serialu/mangi/itp?
10. Pióro czy długopis?
11. W jakiej pozycji najczęściej śpisz?

To tyle, dziękuję Wam, Kochani :)
Pozdrawiam :)


Komentarze

  1. Cieszę się, że zmusiłam Cię do refleksji :) Naprawdę ciekawe odpowiedzi! :D
    http://waytofrance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje więcej sensu temu, co tu robię.
Dzięki, że jesteś :)

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl