Dwie Dusze #45

"NIE MOJE MIEJSCE"
Obudziło mnie piekielne zimno. Otworzyłam oczy. Nie byliśmy w lesie, ale… w jakimś pokoju! Nade mną był kamienny sufit.
- Seba? – szepnęłam. Podniosłam się na łokciach i zobaczyłam, że jestem sama w niewielkim pomieszczeniu. Leżałam na łożu, bo na łóżko to było zbyt duże. Miałam na sobie długą do ziemi białą koszulę nocną. Oprócz łoża z białą pościelą były tu jeszcze inne meble: spore biurko, pokaźna biblioteczka i szafa oraz komoda, nad którą wisiało niewielkie lusterko w srebrnej ramie. Nie było już miejsca na nic. Jedyne okno zasłonięte było ciężką zasłoną, przez co w pokoju panował półmrok. Ostrożnie wstałam. Poczułam lekkie ukłucie w boku. Podciągnęłam koszulę i zauważyłam, że moja rana została opatrzona i już się trochę zagoiła. Podeszłam do lustra. Nie poznałabym siebie. Byłam blada, z cieniami pod oczami, włosy w nieładzie. Wyglądałam na wychudzoną i zmęczoną. Zaburczało mi w brzuchu. No tak, nie jadłam nic od trzech dni… albo dłużej… ile spałam? Usiadłam na brzegu łoża i ukryłam twarz w dłoniach, było mi słabo. Po chwili postanowiłam podejść do okna i zobaczyć, co jest na zewnątrz. Odsunęłam zasłonę i ujrzałam pokryty śniegiem las, ale… z bardzo wysoka. Biel oślepiała. To był śliczny widok.
- Ładnie, prawda? – usłyszałam nagle za sobą. Przestraszona, odwróciłam się i omal nie upadłam. W drzwiach, których wcześniej jakimś cudem nie zauważyłam, stał chłopak. Miał piękne brązowe, gęste włosy i duże, szare oczy, bystre spojrzenie, wąskie usta i ostre rysy twarzy. Był mega przystojny. – Przepraszam, nic ci nie jest?
- Nie, wszystko okej… Prawie… gdzie jestem? Jak się tu znalazłam? Gdzie Seba? Nic mu nie je…?
- Spokojnie – przerwał mi. – Po pierwsze, musisz coś zjeść – uśmiechnął się i położył na biurku miskę z jakąś parującą, aromatyczną zupą. Powoli do niego podeszłam, chwiejąc się. Odsunął mi krzesło i potem je przysunął. Usiadł na brzegu łoża. Czułam na plecach jego spojrzenie. Dziwnie się czułam. Naprawdę dziwnie.
Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]
----------------------------------------------------
Wakacje, wakacje i po wakacjach :( Nie chce mi się wracać do szkoły, a Wam?
Dzisiejszy post dedykuję wszystkim uczniom i życzę wszystkiego dobrego w tym roku szkolnym :)
Pozdrawiam :)

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl