gnash - Lonely again - tłumaczenie PL

Lonely again = Znów samotny

Tłumaczenie:

Czasem płaczę, czasem umieram dla Ciebie
Czasem próbuję, czasem kłamię
Dla Ciebie
I pod koniec dnia czuję się rozbity
Bo to było kilka dni odkąd przemówiliśmy
Nie wiem dlaczego, ale oddałbym za Ciebie życie
Zaryzykuję wszystko, skoczyłbym dla Ciebie w ogień
Kiedy jesteś samotna w nocy, ja tu jestem w małej przestrzeni dla Ciebie
I po tym wszystkim, co powiedziałaś, miałem nadzieję
Że będziesz tu w moim łóżku, ale poradziłem sobie
Nie wiem dlaczego, ale oddałbym za Ciebie życie
Powiedziałaś, że opiekowałabyś się [zapewne mną]
Powiedziałaś, że byś tam była
(rzeczywistość)
Powiedziałaś, że byś tu była
Więc jakim cudem nie przybyłaś tutaj


Znów samotny, znów tak bardzo samotny
Jak mógłbym stać się znów tak samotny
Jak mógłbym stać się znów tak samotny
Powiedziałem, że znów jestem samotny
(jestem tak bardzo samotny)
Myślę, że jestem znów samotny
(jestem tak bardzo samotny)
Nie zacznę Cię znów obchodzić


Oryginalny tekst:


Sometimes i cry, sometimes i die for you
Sometimes i try, sometimes i lie 
For you
And at the end of the day i feel broken
Cause it's been a couple of days since we've spoken
I don't know why, but i'd give my life for you
Put it all on a line, i'd jump in a fire for you
When you're lonely at night, i'm there on a dime for you
And after all that you said, i was hopin'
That you'd be here in my bed, but i'm copin' 
I don't know why, but i'd give my life for you
You said, you would care
You said, you'd be there
(matter of fact)
You said, you'd be here
So how come you're not here

Lonely again, so lonely again
How'd i get so lonely again
How'd i get so lonely again
I said i'm lonely again
(i'm so lonely)
How'd i get so lonely again
(i'm so lonely)
Think i'm lonely again
(i'm so lonely)
Won't you come hold me again

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl