Opowiadania i sceny bez ładu i składu #65

"CUKROWY ANIOŁEK"
Nim na prawdę odejdę,
daj mi posmakować szczęścia.
Spraw, bym znów czuła to wyjątkowe ciepło,
płynące z pojedynczych spojrzeń.
Spraw, by łzy w moich oczach przestały
krzepnąć i w końcu odpłynęły.
Spraw, że znów poczuję bicie serca pod palcami.
Bo moje już zamarło.

Weź magiczny klej i napraw zepsutą zabawkę,
Odpędź z mej głowy chmury ciężkie od deszczu.
Gdy lunie, rozpłynę się w mgnieniu oka.
Nie uwierzysz, ale w środku jestem krucha.
Tam jestem cukrowym aniołkiem.
Łzy rozpuszczają moją kwaśną zbroję.
Nawet nie zauważysz, gdy strącisz mnie
z choinki i skażesz na roztrzaskanie.
Wówczas odfrunę wolna od bólu,
od uczuć, od Ciebie.

Martwa.

Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]

Komentarze

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl