Challenge #7 - 14 XI 2015 - 'Przechodzień'

link
''PRZECHODZIEŃ''
Patrzysz na mnie ledwie kilka sekund. Co widzisz?

Dziewczynę w glanach? Niską, chudą marchewę? Człowieka? Przedstawiciela homo sapiens z przeciwstawnymi kciukami?

Nawet nie wiesz, że to nie mój naturalny kolor włosów; że mam imię i nazwisko, wiek, adres czy ulubioną piosenkę; że te glany to podróby, a skórzana kurtka na mnie jest z ekologicznej skóry; że mam na sobie kilo tapety. Nie wiesz czy mam znajomych, rodzinę, przyjaciół czy chłopaka, jakiej jestem orientacji albo narodowości, w co wierzę.

Jest dla Ciebie tylko kolejnym mijanym przechodniem. Nie zapamiętasz mnie nawet na godzinę. Mijasz takich jak ja codziennie. Są dla Ciebie niczym.

Ty jesteś dla mnie tym samym.

Diamentowa Róża
[prawa autorskie zastrzeżone]

Komentarze

  1. Jak już wspomniałaś o orientacji to może napiszesz coś na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś... Na razie nie czuję się wystarczająco pewnie w tym temacie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje więcej sensu temu, co tu robię.
Dzięki, że jesteś :)

Przeczytaj też...

Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B - tłumaczenie PL

lil happy lil sad - Let me die - tłumaczenie PL

Ed Sheeran - Galway Girl - tłumaczenie pl